Homewish.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Cost Transport, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii.

    0,00 RON … 300,00 RON   →   19,00 RON
    300,00 RON sau peste   →   0,00 RON

  • Politica de returnare

Cumparatorul are dreptul sa returneze produsul/produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea acestora, fara penalitati si fara a mentiona motivul, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor incheiate la distanta. Termenul curge de la data la care a intrat in posesia fizica a produselor. Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier.

Orice reclamatie privind un defect, o neconcordanta sau o eroare de fabricatie trebuie sa fie facuta in termen de 48H de la receptionarea produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. In functie de dorinta clientului, daca S.C. HMW ONLINE S.R.L. nu va inlocui produsul returnat cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in maxim 14 zile de la data in care se mentioneaza decizia de returnare. Suma inapoiata nu include costurile initiale de transport.

RETURUL PRODUSELOR CONFORME

In cazul in care produsele sunt noi si nefolosite, nu prezinta defecte, sunt conforme, costul transportului de retur va fi suportat de catre client. De asemenea, responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

In cazul in care produsul care este returnat ajunge deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsa si nu poate fi revândut ca si produs nou, se va aplica o taxa echivalenta cu diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat, iar aceasta va fi comunicata clientului ulterior, dupa ce produsul ajunge in depozitul nostru si sunt constatate defectiunile. Noi vom face dovada diminuării valorii produselor prin poze si procesul verbal primit de la curier.

Costul de retur este suportat de catre cumparator, conform legislatiei in vigoare .

Daca adresa de preluare nu se afla in zona de acoperire a firmei de curierat, la taxa de transport se adauga kilometri suplimentari.  Tariful pentru kilometrii suplimentari este de 1,3 RON/KM.

ATENTIE: PRODUSELE CARE SUNT IN MOD CLAR PERSONALIZATE, AU FOST SPECIAL CONFECTIONATE PENTRU DVS. ( DIMENSIUNI, CULOARE, MATERIAL ETC.) CONFORM ARTICOLULUI 16 PUNCTUL C DIN ORDONANTA DE URGENTA NR. 34/2014, NU SE POT RETURNA.

RETURNAREA PRODUSELOR CU DEFECT

Chiar daca produsele ajunse la client prezinta defecte de fabricatie/aparute in urma transportului, produsele trebuie returnate in stare buna, exact asa cum au fost receptionate de catre client (insotite de toate documentele, elementele, accesoriile originale). Acesta trebuie sa se asigure ca sunt ambalate corespunzator pentru transportul de retur fiind responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora pe transportul de retur asigurandu-se ca produsul nu va ajunge la noi cu alte defecte fata de cele sesizate initial.

Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dvs, trimitand un mail la contact@homewish.ro. In cel mai scurt timp un consultant va va contacta pentru a procesa cererea dvs. Vom solicita firmei de curierat ridicarea produselor de la adresa mentionata de dumneavoastra. Pe tot parcursul procesului de retur, consultantul nostru va va furniza toate detaliile necesare astfel incat intregul proces de retur sa fie usor si rapid.

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data anuntarii deciziei de returnare, in contul bancar oferit de către client in e-mailul de returnare.